
- +36 1 600-5160
- 2330 Dunaharaszti, Felső-Duna u. 84.


Tennis Europe

Loading color scheme
Kategória HUN4
A verseny neve: MOGYORÓD SENIOR OPEN
Dátum: 2024-06-28. 10:00 - 2024-06-30. 20:00
Helyszín: OPEN TENISZVÖLGY
Mandula u.5.
Mogyoród, Hungary
Ideje: 2024.06.28-29-30. Péntek-Szombat-Vasárnap
Rendező: Open Teniszvölgy
Helyszín: 2146 Mogyoród, Mandula u.5.
Versenyigazgató: Hoffmann Bertold, +36 20 34 32 624, info@openteniszvolgy.hu
Versenybíró: Hoffmann Károly, +36 30 65 95 115, karoly.hoffmann@openteniszvolgy.hu
Pályák száma: 6db salakos
Labda: WILSON Roland Garros All Court
Díjazás: érem, kupa, tárgyjutalom
Nevezési határidő / Versenyszámok:
FE: 35, 45, 55, 60, 65, 70, 75, 80 2024. június 26. szerda 24.00
NE: 35, 45, 55, 60, 65, 70, 75 2024. június 26. szerda 24.00
FP: 120+, 140+, 160+ 2024. június 26. szerda 24.00
NP: 110-, 110+, 130+ 2024. június 26. szerda 24.00
FP: 100-, 100+, helyszínen 2024. június 29. szombat 10:30
VP: 100-, 100+, 120+,140+, 150+ helyszínen 2024. június 29. szombat 10:30
Nevezés: ide kattintva nevezhetsz
Nevezési díj*: egyéni 10.000,- Ft/fő
páros 6.000,- Ft/fő
egyéni + páros 14.000,- Ft/fő
egyéni + 2 páros 16.000,- Ft/fő
*Minden nevező kap egy étkezési vouchert, melyegy 3 fogásos menüt és egy palack vizet tartalmaz
Sorsolás ideje: 2024. június 27.12:00
Kezdés időpontja:
2024.06.28.Péntek 10:00 vagy Szombat 10:00 nevezési létszám alapján, játékrend szerint.
A versenyen az STS (SmarTenniScoring) eredményjelző és szervasebességmérő rendszer üzemel.
Üzemelteti iCagenda
1114 Budapest, Bartók Béla út 63-65.
1152 Budapest, Szentmihályi út 167-169.
Soroksári Tenisztanoda
1238 Budapest, Homokszem u. 5.
1165 Budapest, Bökényföldi út 27.
1192 Budapest, Nádasdy u. 10. (Zoltán u. 42.)
Marso Tenisz Centrum
4400 Nyíregyháza, Sóstói u. 24/b.
1101 Budapest, Népliget
A SmarTenniScoring (STS) eredményjelző rendszer működése
Az STS rendszer egy tenisz eredményjelző integrált labdasebesség mérővel.
Az STS egyidejű mérkőzésállás és szervasebesség kijelzésre lett tervezve, de használható csak és kizárólag labdasebesség mérésére és kijelzésére is. A rendszerhez tartozó különböző kijelzők, beviteli eszközök és labdasebesség szenzorok tetszőleges összeállításával az STS széleskörű felhasználói igényekre ad megoldást.
Eredményjelző üzemmód
Ebben az üzemmódban a kijelző alapvetően a teniszmérkőzés állását mutatja, de a labdamenetek alatt az adogatás sebessége kerül a kijelzőre és az mindaddig ott is marad, amíg a pont lejátszása után, illetve egy ismételt adogatás előtt gombnyomás nem történik. Az üzemmódba történő belépéskor mérkőzésfolytatás/kezdés, illetve beállítások között lehet választani.
Mérkőzés kezdés
A távvezérlő [2] gombjával indított új mérkőzés bemelegítési ideje alatt az alapvonali ütések és adogatások sebessége kijelzésre kerül. A mérkőzés megkezdésekor meg kell adni, hogy ki kezdi az adogatást. Az [A] gomb választja az A, a [B] gomb pedig a B játékost. Ezt az adogató játékos csuklógombja megnyomásával is megadhatja. A játékosok neveit a rendszer központilag küldi a kijelzőkre.
A első adogató megadása után egy ● labda szimbólum jelenik meg a kijelzőn az adogatást kezdő játékos neve mellett. A megjelenő ♦ szimbólum azt jelzi, hogy a sebesség szenzorok készek fogadni az első adogatást. A mérkőzés során –► és ◄– nyíl szimbólumok jelzik a további adogatások követendő irányát.
Mérkőzés folytatás
Mérkőzés alatt a labda szimbólum (●) jelezi az adogató játékost és (–►/◄–) nyilak jelzik az adogatás követendő irányát, amelyet a megfelelő sebességmérés érdekében követni kell. Ha az adogatás irányát bármilyen okból meg kell változtatni, akkor a soron következő adogatás előtt a távvezérlő [6] gombját kell megnyomni.
Az eredmény bevitelét a távvezérlő [A] gombjával lehet megtenni, ha az A játékos és a [B] gombbal, ha a B nyeri a pontot / játékot. A játékosok is bevihetik a pont / játék megnyerését csuklógombjukkal. Az eredmény bevitelekor egy villogó (●) szimbólum jelenik meg annak a játékosnak a neve mellett, aki megnyerte a pontot / játékot.
Labdasebesség üzemmód
A távvezérlő [3] gombja választja ki a SpeedBoard üzemmódot, amely a labdasebesség mérésére és megjelenítésére szolgál az eredménykijelző funkció nélkül. Alapesetben ez csak az adogatássebesség kijelzését jelenti. Az STS rendszer ugyanakkor rendelkezik további szolgáltatásokkal is, amely teniszedzéseken az üzemmód magasabb szintű használatára ad lehetőséget.
Adogatások sebességének mérése és kijelzése
A távvezérlő [3]-as gombjának megnyomása után az első adogatás bármelyik térfélről jöhet, de a soron következő további adogatások sebességének a mérése és kijelzése csak abban az esetben történik meg, ha azok ugyanazon térfélről érkeznek.
Ha 15 mp-ig nem történik labdamozgás a sebesség kiírás törlődik és a képernyőn megjelenő labdaanimáció mutatja az adogatás lehetséges irányát. További 15 mp után a következő adogatás már újra bárhonnan jöhet.
Ha az adogatások mindig csak az egyik térfélen történnek akkor célszerű az [A] vagy [B] távvezérlő /csukló gombot megnyomni attól függően, hogy az adogató felé az A1/A2 vagy B1/B2 szenzorok néznek. Ez a szenzorok szempontjából energiatakarékosabb használat.
Minden adogatás és alapvonali ütés sebességének kijelzése
A távvezérlő [1] gombjának megnyomása után mindkét térfélről végrehajtott adogatás, illetve alapvonali ütések sebessége folyamatosan kijelzésre kerül. Ha két ellentétes oldali ütés között kevesebb, mint 3 mp telik el, akkor az labdameneti ütésnek minősül.
Labdameneti ütés esetén a sebességen kívül az ütések között mp-ben eltelt idő is megjelenik zöld színben, illetve piros színben egy az időből és sebességből számított jellemző, amely minél kisebb egy játékos oldalán az annál "agresszívebb" játékra utal.
Adogatás sebesség mérés és kijelzés mérkőzések alatt
A távvezérlő [2] gombjának megnyomásával lehet beállítani azt a módot, amely lehetővé teszi a rendszer használatát egy mérkőzés alatt kizárólag az adogatások sebességének a kijelzésére az eredményjelző funkció használata nélkül.
Az adogatássebesség mérése alapesetben automatikusan történik a labdamozgások folyamatos figyelésével.
Lehetőség van az adogatások mérésének egy kezelő általi indítására egy pont/játék elkezdése előtt. Ez a szenzorok szempontjából energiatakarékosabb használat. Az [ENTER] gomb egy mérést engedélyez, az [A] vagy [B] gomb kiválaszt egy adogatásirányt.